- Economic - nr. 7 / 12 Ianuarie, 2005 Intotdeauna, costurile combustibilului pentru lucrarile agricole au constituit o problema serioasa in acest domeniu de importanta vitala a economiei. Or, din acest punct de vedere, anul agricol 2005 nu se anunta a fi unul in care agricultorii _ indeosebi micii fermieri _ sa se astepte la ieftinirea motorinei, o componenta importanta in pretul de cost al produsului agricol, care este, in fond, productia la hectar. Potrivit noului ministru al Agriculturii, Gheorghe Flutur, pretul motorinei pentru lucrarile agricole nu va putea fi micsorat din cauza ca fostul guvern a negociat cu Uniunea Europeana mentinerea accizei la carburanti pana in anul 2007, in baza Capitolului 10 _ Impozitare. Or, asa stand lucrurile, Flutur a precizat ca, in prezent, se cauta solutii pentru o forma de sprijin, din bugetul Ministerului Agriculturii, pentru a suporta o parte din banii pentru motorina pentru lucrarile agricole, pana in 2007. Deocamdata, nimeni nu stie insa in ce va consta acest sprijin. Gheorghe Giurgiu - Economic - nr. 7 / 12 Ianuarie, 2005 Intotdeauna, costurile combustibilului pentru lucrarile agricole au constituit o problema serioasa in acest domeniu de importanta vitala a economiei. Or, din acest punct de vedere, anul agricol 2005 nu se anunta a fi unul in care agricultorii _ indeosebi micii fermieri _ sa se astepte la ieftinirea motorinei, o componenta importanta in pretul de cost al produsului agricol, care este, in fond, productia la hectar. Potrivit noului ministru al Agriculturii, Gheorghe Flutur, pretul motorinei pentru lucrarile agricole nu va putea fi micsorat din cauza ca fostul guvern a negociat cu Uniunea Europeana mentinerea accizei la carburanti pana in anul 2007, in baza Capitolului 10 _ Impozitare. Or, asa stand lucrurile, Flutur a precizat ca, in prezent, se cauta solutii pentru o forma de sprijin, din bugetul Min