Cinci milioane de clienti, acesta este portofoliul cu care si-a inceput anul operatorul Orange Romania, potrivit unui comunicat remis ieri redactiei.
Compania motiveaza aceste rezultate prin "recunoasterea calitatii si performantelor produselor si serviciilor, cat si preocuparea Orange fata de dezvoltarea unei relatii pe termen lung.
Provocarea este de a raspunde creativ si prompt cerintelor consumatorilor, fapt care s-a reflectat in dezvoltarea de noi tehnologii, precum si lansarea in permanenta de produse si servicii inovative. Directorul executiv al Orange Romania, Richard Moat, sustine ca "prin promovarea valorilor marcii Orange si incorporarea acestora in tot ceea ce dezvoltam, Orange a castigat loialitatea clientilor si a reusit sa raspunda intr-un mod proactiv necesitatilor de comunicare ale acestora.
Strategia noastra este de a oferi valoare clientilor si de a le simplifica viata prin produsele si serviciile noastre.
Pentru 2005 intentionam sa mentinem aceeasi performanta si sa ramanem prima optiune pentru cei care doresc sa foloseasca servicii de telecomunicatii mobile".
Cum si Connex detine un numar aproximativ egal de clienti, numarul total al romanilor care au un telefon mobil pare a fi sarit de etalonul de 10 milioane.
Cinci milioane de clienti, acesta este portofoliul cu care si-a inceput anul operatorul Orange Romania, potrivit unui comunicat remis ieri redactiei.
Compania motiveaza aceste rezultate prin "recunoasterea calitatii si performantelor produselor si serviciilor, cat si preocuparea Orange fata de dezvoltarea unei relatii pe termen lung.
Provocarea este de a raspunde creativ si prompt cerintelor consumatorilor, fapt care s-a reflectat in dezvoltarea de noi tehnologii, precum si lansarea in permanenta de produse si servicii inovative. Directorul executiv al Orange Romania, Richard Moat, sust