Compania MobiFon, operatorul serviciului de telefonie mobila Connex, a anuntat ca in ultimul trimestru al anului trecut a inregistrat aproximativ 541.000 de clienti noi, compania ajungand la un total de 4.910.000 de clienti, ceea ce reprezinta o crestere de 42% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Potrivit Mobifon, ultimele trei luni din 2004 au reprezentat cel mai bun trimestru din istoria companiei in ceea ce priveste atragerea de noi clienti. "Aceasta demonstreaza dezvoltarea continua a pietei romanesti de comunicatii mobile, mai ales avand in vedere cresterea substantiala inregistrata in segmentul serviciilor pe baza de abonament", a spus Ted Lattimore, presedinte si director de operatiuni (COO) al Connex. Ponderea serviciilor post-platite (abonamente) a reprezentat 40,9% din numarul noilor clienti in ultimul trimestru al anului 2004. Astfel, la sfarsitul lunii decembrie, ponderea clientilor cu abonamente era de 34,3% din total, fata de 65,7% clienti cu cartele preplatite, se arata intr-un comunicat al Telesystem International Wireless (TIW), actionarul majoritar al Mobifon. In aceeasi perioada, Oskar Mobil Cehia, celalalt operator detinut de TIW, si-a majorat portofoliul cu 84.000 de clienti, 86,2% dintre acestia optand pentru abonamente. Din totalul de 1,83 milioane de clienti, aproape 48% detineau abonamente la sfarsitul anului. "In ambele cazuri, suntem foarte multumiti de cresterea solida a numarului de clienti, mai ales pe segmentul abonamentelor", a declarat Alexander Tolstoy, presedinte si director de operatiuni al TIW. MobiFon a raportat pentru primele noua luni ale anului 2004 o crestere a veniturilor din servicii cu 28,4% comparativ cu intervalul similar din 2003, pana la 493,4 milioane dolari (aproximativ 398 milioane euro). mihai.musatoiu@zf.ro Compania MobiFon, operatorul serviciului de telefonie mobila Connex, a anuntat ca in ultimul trimes