O nimeni care a ajuns in presa fiindca s-a casatorit cu fiul unui politruc si care a ramas acolo fiindca s-a combinat dupa divort, cu potentatii devalmasiei post-decembriste si-a descoperit vocatia de prelucratoare prin aschiere. Adica, dumneaei umbla in textele profesionistilor plaivazului si chiureteaza dupa o metoda, cel putin stupida, mai ceva ca acele pe care le credeam moarte odata cu trecerea in uitare a ceausismului multilateral dezvoltat.
Bunaoara, individa a extirpat dintr-o insiruire numele unei personalitati pe motiv ca semnatarul articolului, era consoarta acelui V.I.P. Cand am intrebat-o daca ar fi fost vorba despre un articol dedicat de Catinca Ralea marilor actori, intre care si Emanoil Petrut, ziarista a spus ca nu ar fi umblat pe material. Am inteles. Nu stia ca distinsa doamna a fost sotia regretatului actor.
“Dar daca era vorba de un articol iscalit de Ileana Vulpescu, despre marii poeti romani contemporani, in care era pomenit, cum e firesc, si Romulus Vulpescu?” am intrebat.
Au urmat bolmojeli, explicatii puerile, dovezi ale incompetentei sale gazetaresti.
Stau si ma intreb ce-ar fi facut dansa daca ar fi primit spre publicare articole ale Valeriei Seciu despre Octavian Cotescu, Leopoldinei Balanuta despre Mitica Popescu, Marianei Mihut despre Victor Rebengiuc sau Magdei Catone despre serban Ionescu? Le-ar fi publicat, fiindca aceste cupluri si-au pastrat numele pe care le-au avut la catalog, si-n fata ofiterului stari civile, nu ca autoarea articolului care si l-a luat pe al meu, ori ca chirurga de doi bani care si l-ar schimba, dar nu-si mai gaseste schimbatorul, fiindca asa cum talentul nu vine scriind, nurii dispar imbatranind; inclusiv degeaba. O nimeni care a ajuns in presa fiindca s-a casatorit cu fiul unui politruc si care a ramas acolo fiindca s-a combinat dupa divort, cu potentatii devalmasiei post-decembriste s