Se mandreste cu spiritul organizatoric si determinarea in a obtine rezultatele dorite. Competenta si rezistenta, cultivate in facultatea absolvita la München, sunt alte doua calitati care l-au ajutat sa obtina succesul in toate domeniile in care s-a implicat. Performante obligatorii pentru un manager care reprezinta in Romania o marca de prestigiu precum BMW.
Primul loc de munca a fost, cum altfel?, la o companie germana de renume: Siemens. Postul l-a obtinut dupa ce a absolvit facultatea, la München. Dupa Revolutia din 1989, a fost solicitat de Ministerul de Externe al Germaniei, in calitate de Presedinte al comunitatii sasilor din Bavaria, sa coordoneze activitatile de ajutorare a comunitatii sasesti din Romania.
Timp de doi ani, Michael Schmidt a coordonat activitati sociale in Transilvania in incercarea de a stopa fluxul de emigranti etnici germani.
Prima activitate comerciala - o tipografie
Primul contact cu lumea afacerilor pe cont propriu a fost in 1992, cand a infiintat o mica tipografie in Brasov.
Un pas decisiv a fost insa facut in 1994 cand a semnat cu BMW AG contractul de importator pentru Romania si astfel a luat fiinta compania Automobile Bavaria SRL. Primii pasi au fost facuti ca importator al marcii BMW.
In timp insa, Automobile Bavaria si-a extins activitatea devenind importator MINI, Land Rover,
MG Rover si incepand din 2001, si al autocamioanelor MAN.
Unele autoturisme BMW aproape ca se vand singure. Performanta se obtine insa cu o strategie solida
Michael Schmidt recunoaste cu naturalete ca reprezentarea unei marci de prestigiu pe o piata in constructie a constituit o provocare.
Insa, cum obiectivul sau final a fost intotdeauna succesul in fiecare domeniu in care s-a implicat, a mers inainte fara ezitari astfel ca a obtinut si rezultatele dorite.
Este adevarat, si nici