Decizia producatorului national de autoturisme de la Pitesti de a chema in service-uri, pentru verificari, peste 15.000 de autoturisme Dacia Logan puse in vinzare in perioada octombrie - decembrie 2004, i-a surprins pe posesorii olteni ai acestei marci. Daca initial au intrat in panica, nestiind exact despre ce este vorba, detinatorii ultimului model Dacia au rasuflat usurati dupa ce au inteles ca actiunea reprezinta o simpla verificare a unor componente ale autoturismelor. Vor fi vizate unele probleme la cric, la cablajul motorului si la calculatorul de bord al autoturismului. Unii proprietari de Logan nu au inteles nici pina in prezent inedita initiativa a Uzinelor Dacia, care este un lucru normal in rindul producatorilor internationali de autoturisme cunoscuti. „Ce are, exact?“ Unul dintre posesorii de Logan, Stan Barbu, se afla ieri in service-ul Dacia Mac din Slatina, unde astepta ca inginerii sa rezolve eventualele probleme tehnice. „Nu stiu care e problema! Ce are, exact? La inceputul saptaminii am primit o scrisoare de la Dacia Pitesti, prin care eram anuntat sa ma prezint la cel mai apropiat service autorizat, pentru a se verifica niste piese de la masina. Eu am cumparat masina pe 4 octombrie si, pina in prezent, nu am avut probleme cu ea. La inceput, suspensia era putin rigida, dar s-a rezolvat pe parcurs. In rest, nici o problema, cel putin eu nu am avut pina acum de suferit. Dimineata porneste de la prima cheie, nu vad care era problema. Oricum, am venit cu ea la service ca sa fiu linistit. La urma urmei, e in interesul meu, nu?“, a spus, nedumerit, Stan Barbu. Inginerii slatineni de la Dacia Service au spus ca, de cind a fost anuntata verificarea autoturismelor Logan vindute in ultimele trei luni ale anului trecut, numarul celor care au urmat recomandarile in cauza creste de la o zi la alta. „In general, rezolvarea problemelor indicate si pe care le avem