Viu colorate, de dimensiuni uriase, intruchipand personaje iubite de copii, jocurile gonflabile sunt o tentatie greu de stapanit, atat pentru copii, cat si pentru cei mari. Deocamdata, in Romania, productia merge in proportie de 90% inspre gonflabilele promotionale. Piata autohtona este inca la inceput, iar explozia este asteptata doar peste cativa ani. Cei care au luat deja startul, au un avantaj.
Usor de montat si manevrat, impachetate la dimensiuni ce permit transportul intr-un portbagaj auto, produsele gonflabile vor fi mereu in centrul atentiei, asigurand astfel un puternic impact precum si recunoasterea ca brand.
Cei mai multi producatori de elemente gonflabile si-au stabilit ca target companiile care apeleaza la aceasta forma neconventionala de promovare in organizarea diverselor evenimente: inaugurari, campanii promotionale, manifestari expozitionale, caravane. Produsele gonflabile pot fi montate atat in interior, cat si in exterior, in functie de spatiul avut la dispozitie. Pot fi instalate pe acoperis, pe scheletul unui stand expozitional, in gradina, in parcare, chiar si pe masina. Pentru obtinerea unui impact deosebit, avand in vedere atat dimensiunile uriase ale gonflabilelor, cat si faptul ca pot fi iluminate din interior, expunerea outdoor este ideala.
Telefon mobil urias, in fata sediului
Cand piata de retail a scazut, firma clujeana Klimm, producator de echipamente cu specific montan a trecut in prima faza la "organizarea de congrese", producand genti pentru congrese, rucsaci personalizati, pentru firme care doresc acest tip de publicitate pe acest tip de suport. "Timp de patru ani, am primit comenzi exceptionale de la clienti mari, volumul comenzilor fiind situat intre unu si cinci miliarde de lei", spune Gelu Botezan managerul Klimm. El estimeaza ca la sfarsitul lui 2004, retai