Saptamanal, in fiecare zi de joi, Wall-Street iti aduce ghiduri si instrumente. Din lumea managementului, antrepenoriatului, marketingului sau vanzarilor, din domeniul financiar, al bursei de valori si� din orice altceva doresti sa regasesti pe site si ne ceri acest lucru trimitandu-ne un mesaj. Astazi, rubrica de �Management� debuteaza cu un scurt ghid util mai ales celor care au drept principala preocupare PR-ul.
Renumele unei companii creste odata cu o campanie publicitara puternica. Pana la urma, scopul publicitatii este sa iti faca firma cunoscuta. Principalele arme de atac de care vei avea nevoie pentru acest lucru sunt o mapa de presa, un material despre istoricul companiei, comunicatele, ideile, articolele sau advertorialele referitoare la afacerea ta. Totusi cel mai important ramane comunicatul de presa.
Daca te intrebi ce anume ar trebui sa intre intr-un comunicat de presa gandeste-te la subiecte interesante si de actualitate. Spre exemplu: aparitii online; informatii pretioase cu privire la schimbari in management sau in serviciile oferite; informatii speciale ce pot fi obtinute online; orice produs sau metodologie care se afla sub licenta ta si pe care-l oferi prin servicii de consultanta; anuntarea unor articole, evenimente sau aparitii; ghiduri, sfaturi si tehnici, si asa mai departe.
O campanie publicitara care foloseste comunicate de presa ar trebui sa inceapa cu un plan bun. Cu cat iti vei face compania sa para mai interesanta cu atat vei dobandi mai mult prestigiu. Acesta din urma este important pentru ca iti poate aduce genul de credibilitate pe care nu o poti cumpara prin reclame. Cand redactezi un comunicat de presa scopurile tale trebuie sa fie unicitatea, promtitudinea, si mai ales sa te faci cunoscut. Odata ce reusesti acest lucru, atat profilul companiei tale cat si standardele selectarii clientilor vor creste. O poveste de