SUFLETUL COMERTULUI DE POVESTE - Un spot reusit, o marca generoasa si o creatie pe masura La fel cum Sprite s-a asociat cu balada Miorita si cu motivele autohtone, reusind sa inradacineze marca in filonul carpatic romanesc, asa si simpatica vacuta Fulga se transpune intr-un cadru de poveste cu notorietate, in speranta unei adoptii. "Casa de plasament" NextCap da o noua masura a talentului creativ. ALEX ANGHEL
UMOR. Vaca Fulga, mascota marcii, intr-o deghizare cu care nu a pacalit pe nimeni Dupa celebra prezentare: "Ce vaca sunt! Am uitat sa ma prezint. Numele meu este Fulga", agentia de publicitate NextCap continua campania de promovare a marcii cu o executie creativa de mare efect. Suprapunerea imaginii animate cu cea reala accentueaza situatia comica, scotand in evidenta personajul principal. Fiind vorba de asocierea cu o poveste, animatia a fost cel mai potrivit suport pentru acest mesaj.
DIN VORBE. Dialogul dintre Fulga si un personaj feminin care se vrea a fi regizor, dar lasa impresia ca se multumeste cu statutul de povestitor este unul savuros, in consecinta il reproducem: "Fulga, de ce ai laptele atat de bun? Ca sa te pot inghiti mai bine. Fulga, asta spune lupul in poveste, dar tu de ce ai laptele atat de bun? De vaca".
Ascunsa in hainele bunicutei, Fulga se lasa dusa de val, incercand sa para fiorosul lup din "Scufita rosie", dupa care, dandu-si seama ca nu poate pacali pe nimeni, isi demasca cu mandrie identitatea de vaca. Este clar ca ea nu suporta diminutivele (ex: vacuta), cu alte cuvinte, nu-i place sa deformeze realitatea, si, pana la urma, vacuta nici nu suna bine.
FULGA REVINE. Dupa ce, in primul spot publicitar, a reusit sa se faca remarcata, si cifrele de vanzari arata ca a fost tinuta minte, acum se doreste o consolidare a imaginii brand-ului Fulga printr-o comunicare centrata pe personalitatea acestei vaci care