Organizarea unei nunti poate costa saptamini intregi de bataie de cap. Si in Romania s-au gasit intreprinzatori care sa profite de dorinta mirilor de a avea o nunta de vis. Afacerile lor sint din ce in ce mai profitabile, intrucit cererea este intr-o continua crestere. Clientii sint si oameni cu bani, dar si cu venituri medii.
A inceput sa se intretina de la 16 ani, cind a avut sansa de a obtine un job de vara in strainatate. Si-a dorit sa devina profesor de matematica, dar a renuntat, din cauza salariului foarte mic. Prima investitie a fost in studentie, cind, cu toti banii pe care ii avea, a cumparat o masina Chrysler, care, dupa citeva drumuri, a ars toata.
„Am privit cum ardea si atunci mi-am dat seama ca totul se poate narui intr-o clipa. De atunci, am invatat sa fiu detasat de partea materiala“, spune Alin Caraman, director al Bon Mariage.
Cererea este mare
Succesul afacerii lui Caraman il reprezinta crearea de servicii, bazindu-se pe cererea de pe piata. Asa s-au nascut KTEL Center, firma de telecomunicatii, Bon Mariage, prima agentie de full service de organizare de nunti din Romania, si evenTTeam, agentie de inchiriat corturi pentru nunti.
Alin Caraman spune ca nu regreta nimic din ceea ce a intreprins pina acum si ca nu ar schimba nici o intimplare din viata lui, buna sau rea. Intimplarea care l-a facut un „perfectionist inrait“ a fost faptul ca a picat la treapta intii in liceu, lucru ce l-a marcat foarte mult timp. De atunci, a fugit de esec toata viata.
Plin de idei si fara bani
Totul a inceput in 1999, fara nici un ban. „Prima afacere a fost acum cinci ani, cind am pus pe picioare o firma mica de telefonie interactiva de tip IVR. Eu nu aveam nici un ban, fiind doar cu ideea, partenerul meu Dragos Diaconescu, directorul firmei KJF, a fost cel cu bani“, spune Caraman. Dupa c