Succesul unei marci depinde de mai multi factori. Unul dintre acestia este designul de produs. De la forma originala a sticlei de Coca-Cola pana la trasaturile unice ale Titanicului, observam cat de important este designul de produs pentru imaginea unei companii. CRISTIAN PASARICA
EVENIMENT. Lansarea modelului la linia finala de asamblare Jean-Luc Lagardere In ceea ce priveste companiile de transport aerian de persoane, este evident ca factorii decisivi in atragerea de noi clienti tin de siguranta, comfortul si, in general vorbind, de calitatea serviciilor oferite. Aceste lucruri depind mai mult de tipul de avioane pe care companiile le au in dotare, decat de calitatea resurselor umane. Angajatii joaca si ei un rol important, insa cel mai vizibil si insemnat lucru pentru pasager ramane tot aeronava in care urmeaza sa se urce.
DIMENSIUNEA CONTEAZA. Si cum, pe langa altele, "dimensiunea conteaza", cei de la Airbus sunt hotarati "sa se dea mari". Lansarea, pe 18 ianuarie, a noului model de aeronava A380 a reprezentat o premiera mondiala in ceea ce priveste designul aeronavelor de pasageri de mari dimensiuni. La lansarea ce a avut loc la linia finala de asamblare, Jean-Luc Lagardere din Toulouse, presedintele Airbus, Noel Forgeard, spunea ca dimensiunile evenimentului nu pot fi egalate decat de dimensiunile aeronavei.
DESIGN. A380 este primul model de aeronava care va purta noile culori ale companiei, ce reflecta pozitia acesteia pe piata. Oricare ar fi insa culorile companiei, este clar faptul ca in cazul lui A380 noul design valoreaza mai mult decat orice campanie de publicitate. Imaginea produsului influenteaza in mod direct imaginea celui care il detine, la fel ca la masini. Pentru companiile aeriene, A380 este un fel de Ferrari sau, mai bine zis, un fel de Hummer. Designul avionului a fost realizat in colaborare cu cele mai importante comp