SUFLETUL COMERTULUI Ati auzit de Jack? Nu Spintecatorul si nici cel din "Jack si Grasanul", ci de Jack Daniel. Puteti sa cereti simplu un Jack si veti afla raspunsul. Aceasta este formula prin care marca Jack Danielâs incearca sa se imprieteneasca cu potentialii consumatori.
ALEX ANGHEL, CRISTIAN PASARICA
AROMA. Butoiul: un factor decisiv in procesul de productie al whisky-ului Jack Danielâs E greu sa ramai neschimbat sau sa pastrezi un secret 140 de ani. Nu si pentru Jack. El reuseste sa-si pastreze valorile fara de care marca si-ar pierde identitatea: autenticitatea, conservarea unei retete de succes, masculinitatea si respectarea traditiei. "Modul in care Jack Danielâs comunica in Romania este asemanator cu cel din SUA, de aceea am preferat sa folosim acelasi spot publicitar, adaugand doar subtitrarea. Astfel transmitem publicului atmosfera din Tennessee si faptul ca este un brand suta la suta american", a declarat Jimmy Bedford, master distiller Jack Danielâs.
PR PE GRATIS. In trecut, principalul mod de promovare a marcii era cu precadere printul. Ca sa ne facem o idee despre ceea ce inseamna Jack Danielâs nu trebuie decat sa vizionam cateva din filmele in care marca isi face aparitia, fara a fi platit in prealabil vreun ban pentru acest lucru: "Parfum de femeie", "Instinct primar", "Aproape faimos" sau "Heat".
ISTORIC. Domnul Jack a fost primul producator care si-a inregistrat distilieria in 1866, cand guvernul federal a decis regularizarea si impunerea de taxe pe fabricarea whisky-ului. Cand toti cei din jur au inceput sa-si imbutelieze whisky-ul in sticle rotunde, Jack a ales o sticla patrata. Cu timpul, sticla patrata a devenit sinonima cu whisky-ul Jack Danielâs din Tennessee.
Evolutia sticlei lui Jack Daniel are propria sa poveste. Astfel, in 1866, Jack Daniel si-a imbuteliat produsul pentru prima oara in