Automobile Dacia, cel mai important constructor autohton, este pe cale sa se extinda. La serbarea organizata martea trecuta de conducerea uzinei de la Colibasi, prilejuita de vinzarea masinii Dacia cu numarul 2.500.000, un zvon circula cu intensitate printre invitati.
Potrivit surselor neoficiale, grupul Dacia-Renault intentioneaza sa inchirieze fabrica de autovehicule de la Craiova, pentru a produce Logan. Masura, daca va fi luata, tine doar de succesul pe care noul model l-a repurtat inca de la lansare (50.000 de unitati vindute si comandate in cinci luni).
Fabrica de la Colibasi are o cadenta de aproape 400 de unitati pe zi, iar cererea este mult mai mare, timpul de asteptare pentru acest model fiind intre cinci si opt saptamini.
Oficialii olteni vor prelungirea licentei
In prezent, in Banie se fabrica modelele Matiz, Cielo, Nubira ll si monvolumul Tacuma. In aceste zile, berlina Cielo Executiv are un pret deosebit, 8.299 de euro. Viitorul intreprinderii oltene este legat de prelungirea licentei Daewoo, marca sud-coreeana preluata in urma cu citiva ani de General Motors, companie care nu a inclus in planul de restructurare si uzina de la Craiova.
Conform datelor initiale, licenta oltenilor ar urma sa expire in octombrie, desi oficialii de la Daewoo Romania sint pe cale sa reuseasca reinnoirea intelegerii cu asiaticii. In cazul in care aceste negocieri vor esua, Dacia ar putea fi un colac de salvare pentru cele citeva mii de angajati ai uzinei craiovene.
Pina acum, nici una dintre persoanele aflate in conducerea celor doua companii, Automobile Dacia si Automobile Daewoo Romania, nu a confirmat eventuala strategie.
Automobile Dacia, cel mai important constructor autohton, este pe cale sa se extinda. La serbarea organizata martea trecuta de conducerea uzinei de la Colibasi, prilejuita de vinz