Fulga si LaDorna: doua marci de lapte care se afla pe val la ora actuala. In spatele lor Next Cap si McCannErickson incearca sa gaseasca cele mai bune solutii creative pentru a-i determina pe oameni sa cumpere.
Dupa ce s-a prezentat bautorilor de lapte pe la toate posturile TV, Fulga a trecut la o a doua etapa: explica publicului de ce este o „bunatate de lapte“. „Pastrind stilul copilaros, direct, indraznet, obraznic, Fulga ne ofera argumentul care sustine sloganul „Bunatate de lapte“.
Pentru ca este „de vaca“, adica sanatos, natural, netratat chimic sau indulcit cu prafuri“, apreciaza Raluca Feher, autoarea spotului.
Noua campanie Fulga, realizata de Next Cap, se desfasoara in intervalul 29 ianuarie - 1 martie si este sustinuta prin spoturi TV. Fulga a fost conceputa de catre Brandient. Vacuta a prins viata dupa desenul pictoritei Iuliana Valsan si a fost animata de Rollin Films si Raster Point. Laptele Fulga este produs de Albalact din Alba Iulia si a aparut pe piata anul trecut.
Laptic cu ciocolata de la LaDorna
In timp ce Fulga incearca sa isi creasca notorietatea, LaDorna se avinta in lansarea de noi produse si, implicit, de noi spoturi de promovare a acestora. Astfel, dupa ce in februarie 2004 a lansat LadyMilk, unicul produs de pe piata special creat pentru femei, compania este in faza de a-si promova noul produs: laptele cu ciocolata.
Cu sloganul „Laptic cu ciocolata mai bun ca niciodata“, spotul LaDorna va rula pina la finele acestei luni. Campania de promovare a noului sortiment de lapte LaDorna a inceput in noiembrie anul trecut si este realizat de McCann Erickson.
Mai mult, reprezentantii companiei sustin ca nu se vor opri aici. „Incepind din mai-iunie anul acesta vom avea noi lansari de produse urmate de campanii publicitare“, ne-au spus reprezentanti ai grupului LaDorna.