Dupa strangerea sub aceeasi umbrela a tuturor celor zece marci auto din grupul controlat de omul de afaceri Ion Tiriac, au aparut primele probleme. Viorel Niculescu, unul dintre cei mai vechi angajati ai fostului tenisman, a hotarat sa paraseasca TiriacAuto.
Directorul Romcar, compania ce importa oficial in Romania marcile Ford si Mazda, explica decizia prin neintelegerile aparute intre el si actionariat. Intr-un interviu acordat revistei Capital, Niculescu vorbeste despre ideea de a strange toate marcile auto din grup intr-un holding ca fiind una foarte buna, a carei aplicare insa este gresita.
El spune ca fenomenul de supracentralizare aparut la TiriacAuto nu poate decat sa penalizeze companiile care genereaza resursele financiare pentru holding, in dauna celorlalte.
Dupa strangerea sub aceeasi umbrela a tuturor celor zece marci auto din grupul controlat de omul de afaceri Ion Tiriac, au aparut primele probleme. Viorel Niculescu, unul dintre cei mai vechi angajati ai fostului tenisman, a hotarat sa paraseasca TiriacAuto.
Directorul Romcar, compania ce importa oficial in Romania marcile Ford si Mazda, explica decizia prin neintelegerile aparute intre el si actionariat. Intr-un interviu acordat revistei Capital, Niculescu vorbeste despre ideea de a strange toate marcile auto din grup intr-un holding ca fiind una foarte buna, a carei aplicare insa este gresita.
El spune ca fenomenul de supracentralizare aparut la TiriacAuto nu poate decat sa penalizeze companiile care genereaza resursele financiare pentru holding, in dauna celorlalte.