Pentru urmatorii 2-3 ani, o avalansa de marci de lux internationale vor patrunde pe piata autohtona in sistem de franciza. Totul ca urmare a dezvoltarii centrelor comerciale dedicate persoanelor bogate. In 2007 se va construi prima galerie comerciala de lux din Bucuresti, iar in 2006 vor aparea primele centre comerciale de cartier.
Prima galerie de lux din Bucuresti ce urmeaza a fi construita de compania franceza Proxim Group va aduce si un aflux important de marci internationale. 80% din acestea sint nume care nu exista la ora actuala in magazinele romanesti si vor patrunde pe piata prin retele de franciza. Galeria, destinata romanilor cu venituri lunare de peste 1.
000 de euro, va fi amplasata in centrul Bucurestiului si va gazdui 25 de magazine. „Piata explodeaza si stim clar ca exista o clasa a populatiei care are foarte multi bani, care stie exact ceea ce cauta, care a calatorit foarte mult si cunoaste adevarata valoare a lucrurilor.
Astazi acesti oameni nu au centre de cumparaturi destinate lor, pentru ca acestia sint oameni care nu vor merge niciodata la un supermarket“, explica Christian Hiver, director general in cadrul companiei si membru fondator a Asociatiei Retelelor de Franciza din Romania. Potrivit acestuia, exista foarte multi producatori de marci renumite care doresc sa ajunga si in Romania.
Compania se afla in negocieri pentru achizitionarea unui teren in centrul Bucurestiului, pe care va fi construita galeria, cu o suprafata de 2.000-3.000 de metri patrati. Constructia va cuprinde 25 de magazine, care vor gazdui mari marci de blanuri, ceasuri si bijuterii.
Investitia va fi de aproximativ 10 milioane de euro si se va finaliza in urmatorii 2-3 ani. Lipsa spatiilor comerciale - piedica francizorilor Inainte sa decida daca este avantajos sau nu sa intre pe piata romaneasca dezvoltind o retea d