Timp de 4 ore, 89 de tari au fost prezente ieri in cadrul evenimentului „Global Village 2005“, organizat de AIESEC, cu ocazia implinirii a 15 ani in Romania.
Intr-o atmosfera de veselie generala, tineri de toate nationalitatile au cintat, au dansat, au discutat aprins si au prezentat in moduri din cele mai inedite specificul tarilor din care fac parte. Desi a fost prima editie in Romania, satul global a strins o multime de romani curiosi: in fata standurilor se formau cozi si inghesuiala in mod continuu.
Punctele de atractie le-au constituit mincarurile picante sau exotice din Grecia si Egipt, fructele uscate din Asia, bomboanele piperate din Danemarca, costumele din Estonia, palariile imense mexicane, salamul unguresc si clatitele frantuzesti.
Sarmalele si cozonacul au constituit succesul standului romanesc. Cea mai mare aglomeratie s-a format insa la standul Irlandei, unde se ofereau talismane, tatuaje si sclipici in forma de trifoi. „Global Village“ este, de altfel, unul dintre evenimentele care definesc cel mai bine organizatia studenteasca, prezenta in peste 800 de universitati din lume: descoperirea diversitatii.
Evenimentul a avut loc in cadrul unui program mai amplu, din care au facut parte si conferinta „International Presidents Meeting“ si „Entrepreneurship Awards“.
Timp de 4 ore, 89 de tari au fost prezente ieri in cadrul evenimentului „Global Village 2005“, organizat de AIESEC, cu ocazia implinirii a 15 ani in Romania.
Intr-o atmosfera de veselie generala, tineri de toate nationalitatile au cintat, au dansat, au discutat aprins si au prezentat in moduri din cele mai inedite specificul tarilor din care fac parte. Desi a fost prima editie in Romania, satul global a strins o multime de romani curiosi: in fata standurilor se formau cozi si inghesuiala in mod continuu.
Punctele de atra