Google a adoptat un sistem mai simplu si mai direct de acordare a invitatiilor pentru serviciul de webmail gratuit Gmail. Compania a anuntat insa ca aceasta schimbare de tactica nu inseamna ca Gmail a iesit din perioada de testare beta.
Pana in prezent, Gmail s-a bazat pe un sistem de tip „social networking”, prin care cei care au primit initial invitatii pot face la randul lor invitatii prietenilor.
In prezent, Google le da mai multor utilizatori sansa de a beneficia de Gmail, dar precizeaza ca acest lucru nu inseamna inca o lansare finala a serviciului de webmail gratuit, care se afla in teste beta de la lansarea initiala de la 1 aprilie anul trecut.
Google a acordat initial un numar de aproximativ 2.000 de invitatii. Utilizatorii initiali au primit apoi dreptul de a face la randul lor invitatii prietenilor. Google a anuntat insa ca a inceput sa trimita invitatii direct si persoanelor care s-au inscris pentru a fi informati de update-urile aduse serviciului.
„Le trimitem invitatii celor care ne-au sprijinit in timpul lansarii”, a declarat un reprezentant al Google.
Interesul manifestat fata de acest serviciu a fost foarte mare. Acesta a surprins atat prin spatiul de stocare oferit clientilor – 1GB – cat si prin metoda de a realiza venituri – prin link-uri cu publicitate contextuala, legata de continutul mesajelor utilizatorilor.
Google a adoptat un sistem mai simplu si mai direct de acordare a invitatiilor pentru serviciul de webmail gratuit Gmail. Compania a anuntat insa ca aceasta schimbare de tactica nu inseamna ca Gmail a iesit din perioada de testare beta.
Pana in prezent, Gmail s-a bazat pe un sistem de tip „social networking”, prin care cei care au primit initial invitatii pot face la randul lor invitatii prietenilor.
In prezent, Google le da mai multor utilizatori sansa d