SPECIAL Fie ca este vorba de imbracaminte, produse de artizanat, decoratiuni interioare sau mobilier, noua tendinta care se manifesta din ce in ce mai puternic pe piata se traduce prin produsele unicat.
CATALIN BUDESCU
Unul dintre multele exemple este acela al unui boutique mic si foarte cochet Happy Boutique, un magazin care promoveaza obiectele decorative si vestimentare de tip unicat. Ideea unui astfel de magazin a fost luata de Andra Ilias, proprietara spatiului, dupa o vacanta la Geneva, unde a descoperit un cartier numai cu boutique-uri care se adresau unei anumite categorii de public.
La inceput, aceasta a pornit cu haine luate din Europa si modificate, personalizate, astfel incat sa nu fie doua la fel si cu cativa designeri. Pe parcurs, tot intrand in magazin diferiti artisti si interesandu-se de provenienta marfii, a inceput sa lucreze si cu ei.
Acum, Andra lucreaza cu aproximativ 15 designeri si patru artisti, tineri romani, pentru obiectele decorative. Magazinul Happy Boutique a fost doar urmarea logica a acestei idei. Si chiar si asa, romanul este snob. Prefera sa dea cateva milioane pe o eticheta care apartine unei haine pe care o mai imbraca sute de persoane din Romania sau din lume, decat sa se remarce cu ceva iesit din turma care nu poarta inca numele unui designer recunoscut. Romanul prefera sa poarte o rochie Doina Levintza, care de multe ori nu e creata de ea, ci de armata de tineri designeri cu care lucreaza, el nestiind de fapt acest lucru, ne-a declarat Andra Ilias.
COLECTII FASCINANTE AGNES TOMA SI WELLA SAFIRA
Lansarea noilor nuante din gama Wella Safira, Bijuterii Orientale, a fost marcata prin prezentarea de moda semnata Agnes Toma. Colectia primavara-vara 2005 a cunoscutei creatoare a promovat farmecul frumusetii femeii moderne, independente si puternice, pus in valoare de cele mai