Brau Union Romania, filiala numarului trei mondial Heineken din Olanda, si-a pastrat anul trecut fotoliul de lider, in ciuda pierderii a patru procente din cota de piata de la 32% la 28%.
"Scaderea vanzarilor de la 4,1 milioane de hectolitri la 3,6 milioane de hectolitri a fost cauzata de vara ploioasa, de intrarea unor competitori locali care au avut success pe retail, dar si de o batalie a preturilor in sectorul in crestere al competitiei internationale", a anuntat Brau Union Austria.
Brau Union Romania, filiala numarului trei mondial Heineken din Olanda, si-a pastrat anul trecut fotoliul de lider, in ciuda pierderii a patru procente din cota de piata de la 32% la 28%.
"Scaderea vanzarilor de la 4,1 milioane de hectolitri la 3,6 milioane de hectolitri a fost cauzata de vara ploioasa, de intrarea unor competitori locali care au avut success pe retail, dar si de o batalie a preturilor in sectorul in crestere al competitiei internationale", a anuntat Brau Union Austria.