SUFLETUL COMERTULUI SIMON - In rebranding-ul de tara, motivatia e mai importanta decat academismul Familiar publicitarilor est-europeni de la seminariile Golden Drum ale anilor trecuti, bariton in timpul liber, autor al unor valoroase carti despre constructia de marca si unul dintre consultantii de reputatie in rebranding-ul de tara, Simon Anholt a vorbit recent, in Romania, despre "luminita de la capatul tunelului".
ANITA PANAIT, ALEX ANGHEL
SEMINAR. Simon Anholt da lectii cand vine vorba despre branding-ul de tara De unde trebuie "apucat" alunecosul subiect al identitatii nationale si ce avem de facut pentru a iesi din anonimatul unor clisee dezonorante, in interviul urmator.
SUFLETUL COMERTULUI SIMON - In rebranding-ul de tara, motivatia e mai importanta decat academismul Familiar publicitarilor est-europeni de la seminariile Golden Drum ale anilor trecuti, bariton in timpul liber, autor al unor valoroase carti despre constructia de marca si unul dintre consultantii de reputatie in rebranding-ul de tara, Simon Anholt a vorbit recent, in Romania, despre "luminita de la capatul tunelului".
ANITA PANAIT, ALEX ANGHEL
SEMINAR. Simon Anholt da lectii cand vine vorba despre branding-ul de tara De unde trebuie "apucat" alunecosul subiect al identitatii nationale si ce avem de facut pentru a iesi din anonimatul unor clisee dezonorante, in interviul urmator.