Eurotyres, reteaua de distributie si servicii in Romania pentru anvelopele produse de compania franceza Michelin, estimeaza o crestere anuala a cifrei de afaceri cu 20 la suta, fata de nivelul de 14 milioane euro inregistrat in prezent, a declarat, vineri, directorul companiei, Pascal Albrycht.
El a precizat ca dezvoltarea activitatii Eurotyres se bazeaza pe estimarile de crestere a cererii pentru produsele si serviciile sale, printre care se numara comercializarea anvelopelor, service, asistenta tehnica si consultanta pentru autoturisme, camioane, vehicule agricole si lucrari publice.
Estimarea ia in calcul si cresterea de trei la suta prognozata pentru vanzarile de anvelope pentru camioane, sector care contribuie cu 85 la suta la cifra de afaceri a Eurotyres. Potrivit lui Albrycht, Eurotyres are o cota de piata de 18 la suta pe segmentul anvelopelor de camion.
Compania are 15 sucursale in principalele orase la nivel national. Reprezentantii retelei de retail au inaugurat, vineri, sucursala de la Bucuresti, situata in apropierea autostrazii Bucuresti-Pitesti.
Un numar de 10 sucursale au fost modernizate in perioada 2003-2004. Conducerea retelei isi propune sa finalizeze, in acest an, procesul de modernizare a celorlalte 5 unitati.
Albrycht a precizat ca investitiile efectuate in Romania de Eurotyres se ridica la circa trei la suta din cifra de afaceri, in conditiile in care spatiile sunt inchiriate, iar fondurile au avut ca destinatii si achizitia de echipamente sau formarea profesionala a angajatilor.
Reteaua ar putea fi extinsa in Romania, pana in 2008, la 20 de centre. Albrycht nu a exclus posibilitatea dezvoltarii retelei si pe plan regional.
Eurotyres este un proiect finantat si dezvoltat de Michelin Romania, pe structura retelei de distributie achizitionata de compania franceza in 2001, o data cu preluarea celor doua u