Reprezentantii Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) au avut o intrevedere saptamana aceasta, in cadrul careia au subliniat mai multe aspecte interesante vizavi de mediul de afaceri.
Nemultumirea presedintelui CNIPMMR este ca firmele romanesti au deficiente majore in promovarea si vanzarea produselor proprii, cu toate ca reusesc sa produca, de cele mai multe ori, in conditii competitive.
„Asa se explica si deficitul balantei comerciale a Romaniei“, declara Ovidiu Nicolescu in cadrul aceleiasi intalniri. El a explicat, in continuare, ca acest lucru se intampla din cauza lipsei unei „culturi a vanzarilor“.
Daca intr-adevar ne lipsesc cunostintele si abilitatile si nu avem institutii sau asociatii puternice care sa promoveze metodele de marketing, aflam din declaratiile urmatoare
Mircea MĂGUREANU, manager:
„Politica falimentara a guvernelor in legatura cu ramura de productie va transforma poporul in slujitor la portile tarilor bogate“
„Afirmatia presedintelui Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania, conform careia firmele romanesti nu stiu sa-si promoveze si sa-si vanda produsele si ca, in unele cazuri, au uitat si cum sa produca, este partial adevarata.
Intr-adevar, in Romania se produce putin si nu de cea mai buna calitate, si aceasta pentru ca activitatea de productie este foarte grea. Aceasta activitate este si mai putin rentabila decat comertul, speculatiile bancare, serviciile etc.
Activitatea de productie competitiva nu poate fi realizata decat de catre profesionisti, de catre oameni curajosi, si presupune costuri mult mai mari decat alte activitati. Un lucru bun, aceasta activitate creeaza cele mai multe locuri de munca.
Din pacate, activitat