Până ieri tricourile cu inscripţionări ciudate sau amuzante făceau ravagii, fiind un adevărat lipici la public acestea se vindeau ca pâinea caldă. Era metoda perfectă de a atrage priviri şi, de ce nu, de a intra în vorbă sau chiar a agăţa. Firmele de publicitate şi producătorii de haine scoteau bani grei din vânzarea unor produse vestimentare cu imprimeuri. Pentru tricouri afacerea era ceva mai profitabilă: dintr-unul foarte ieftin achiziţionat la 60-70.000, din material mai puţin rezistent, se realiza un tricou de toată mândria. Cu o imaginaţie bogată şi cu două mâini dibace, angajaţii firmelor de publicitate trasformau un tricou banal şi nesemnificativ într-unul original, care mai apoi era comercializat cu sume mult mai mari. Se pare că această metodă de a face bani a ţinut, dar nu suficient pentru ei. Ca orice obiect vestimentar şi tricourile cu sloganuri sau inscripţionări nu mai sunt în fashon.
Pentru a scoate bani, atât producătorii cât şi comercianţii de obiecte vestimentare au găsit o nouă soluţie rapidă de a face bani: chiloţii "funny". Azi lenjeria intimă nu mai este suficient să fie comodă sau sexy ci şi amuzantă.
Magazinele cu specific din Târgu Mureş au fost invadate de chiloţeii amuzanţi "100% sexy". După cum scrie pe ei, chiloţii vă vor da un aer deosebit de senzual, evident, după ce hainele au fost înlăturate şi trupul a rămas "acoperit" doar cu perechea de chiloţei minusculi. Ideea bună de a găsi cliente în rândul fetelor frustrate şi neîncrezătoare în forţele proprii.
Chiloţii cu numărul doi: "obligatoriu înainte!", ideali pentru fetele care sunt prea concentrate pentru a da indicaţii iubitului mai puţin experimentat.
Numărul trei: "rezervaţie naturală" creaţi special pentru domnişoarele care probabil, nu se mai gândesc la lamă sau epilare inghinală.
Pentru producătorii chiloţeilor inscripţionaţi "Azi nu dau autogr