Pentru compania Ogilvy & Mathers, noul an a inceput cu o criza. Reprezentantii companiei sustin insa ca momentul critic a trecut. Urmeaza redefinirea.
Plecarea managementului care a condus compania timp de zece ani si, totodata, insuficienta comunicare a companiei pe plan intern si extern reprezinta, in opinia Manuelei Necula, noul head of country al grupului, elementele care au produs criza de la Ogilvy. „Criza a insemnat mai multe aspecte. In primul rind, plecarea managementului care a condus firma timp de zece ani.
Pe de alta parte, a fost o criza comunicationala, intrucit compania a hotarit sa comunice in felul in care a comunicat si au fost gap-uri de timp in piata, in care lumea s-a intrebat ce se intimpla. De asemenea, putem numi criza faptul ca, intern, oamenii si-au pus si ei intrebari“, a explicat Necula.
Momentul critic se pare insa ca a trecut: „Am depasit punctul culminant al crizei si sintem in momentul in care ne stabilizam“, spune Necula, potrivit careia compania nu a fost contactata de Parchetul National Anticoruptie.
Relatia cu clientii
Scandalul de la Ogilvy a influentat in mod cert imaginea exterioara a companiei. Se pare insa ca vechii clienti nu s-au speriat. Conducerea companiei sustine ca nu a pierdut nici un contract in ultimul timp.
„Am gasit la nivelul clientilor un suport extraordinar“, apreciaza Necula, potrivit careia unul dintre obiectivele principale ale agentiei consta in canalizarea atentiei pe clientii existenti.
Planuri de viitor
In momentul de fata, Ogilvy& Mathers nu este perceputa ca una dintre cele mai creative companii din industria publicitatii. Noua conducere incearca insa sa schimbe lucrurile pe acest segment, o data cu imbunatatirea tuturor departamentelor. „In domeniul asta este loc de mai bine (creativitatea, n.red) si clar vom face eforturi