Grupul de publicitate Ogilvy Romania a trecut la inceputul anului printr-un cutremur. Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti, cei doi sefi ai importantei agentii, au plecat fara o justificare oficiala. Presa a avansat atunci ipoteza unor afaceri nu tocmai curate ale grupului de publicitate cu guvernul Nastase si cu PSD. Filiala din Romania n-a dat nici un comunicat de presa.
Acum, cunoscutul grup de publicitate este dispus sa porneasca pe un drum nou, cu Manuela Necula in pozitia de Head of Country (sef pe tara). Alex Herdt, CEO (Chief Executive Officer, echivalentul directorului) Ogilvy pe Europa centrala si de est, a oferit in exclusivitate pentru “Evenimentul zilei” citeva detalii cu privire la politica de viitor a reprezentantei din Romania.
Totusi, boss-ul agentiei continua sa refuze sa comenteze in vreun fel plecarea fostilor sai colaboratori.
De ce si cum au plecat Mihaela Nicola si Zoltan Szigeti?
Am avut o intelegere mutuala cu privire la plecarea lor. Motivele despartirii au fost punctele de vedere diferite si scopurile strategice diferite.
In ce consta diferenta?
In esenta, e vorba de viitorul companiei. In Romania, ne-am concentrat in trecut pe partea de media (cumparare de spatii publicitare), care este foarte importanta pentru noi. Insa cumpararea de reclama are un caracter eminamente comercial si strategic. Este doar o parte din implicarea Ogilvy in Romania. Acum, urmeaza sa ne concentram si pe partea de advertising (creatie).
Ogilvy este o agentie de creatie, iar acest lucru a fost neglijat in trecut. Este si motivul pentru care am ales-o pe Manuela Necula pentru a conduce Ogilvy Romania. Are experienta in aceasta zona si va fi capabila sa o dezvolte.
In acest caz, de ce ati decis sa supervizati personal firmele Ogilvy care se ocupa de media?
Ogilvy Romania este un grup foarte complic