SUFLETUL COMERTULUI Desi cu intarziere, firma de consultanta Saffron a celebrului Wally Olins, da un raspuns in controversata problema a cosmetizarii marcii Connex. De ce "viitorul suna bine" numai in strainatate, veti vedea in interviul cu Juan Pablo Ramirez, brand consultant la firma Saffron.
ALEX ANGHEL
MAKE-UP. Schimbarea imaginii, o forma fara fond de ten Imediat dupa sarbatorile de iarna, Connex a iesit in lume cu acelasi mesaj - infuzie pentru romani, pe care il dezvoltase cu success in perioada lui de glorie, incercand sa reia sedintele de terapie nationala. Intre timp, vremurile s-au schimbat si Connex nu mai e singur pe aceasta nisa a corporatiei care "se implica", numarul companiilor care cultiva valori nationale in miezul marcilor de comunicat crescand simtitor in ultimii ani.
Pe de alta parte, revenirea la filosofia "dati un leu pentru Ateneu", foarte frumos pusa in practica de profesionistii de la McCann, nu mai are aceeasi forta, pentru ca vine dupa o lunga perioada de cautare/regasire a propriei voci Connex. Reusita campanie e de asemenea pusa in umbra de schimbarea logoului si a familiei de fonturi - altadata cu personalitate, astazi mai banale si-ntr-o cromatica anemica. Schimbarea a fost in mod cert extrem de costisitoare, nu neaparat justificata si foarte greu de dus la bun sfarsit, daca ne gandim doar la siglele care marcheaza cladirile sau birourile de profil din toata tara.
Daca aceasta este perspectiva din care se vad lucrurile la nivel local, din birourile Saffron, compania care s-a ocupat de schimbarea identitatii vizuale a Connex, totul e perfect "in cea mai buna dintre lumile posibile".
Mai multe despre diferentele de viziune, despre rezultatul liftingului Connex in interviul cu Juan Pablo Ramirez, brand consultant al Saffron.
Desi cu o oarecare intarziere, raspunsurile vin sa faca