Personalitati de prima marime, bancheri care tin fraiele pe piata bancara, reprezentanti ai autoritatilor publice centrale si locale plini de idei, indrazneti, dar cu o viziune realista asupra aderarii la UE, oameni de afaceri a caror nume sunt sinonime cu succesul sunt doar cativa din invitatii care au
facut din prima editie la Targu Mures a Conferintei Banii Nostri un eveniment reusit.
Au fost doua zile de seminar pigmentate cu controverse, dispute, toate sub bagheta trioului Radu Cosarca, vicepresedinte MediaOn, Catalin Popa, editor general Banii Nostri, si Dan Suciu, editor coordonator la acelasi saptamanal, dar care au adus mai aproape oficialitatile de mediul de afaceri si viceversa.
In Sala de sedinte a Palatului Administrativ din Targu Mures, Radu Cosarca, vicepresedinte al MediaOn, a dat joia trecuta startul Conferintei "Banii Nostri", al doilea eveniment organizat de saptamanalul de afaceri din Bucuresti in acest an.
Oficiile de gazda i-au revenit lui Catalin Popa, editor general la Banii Nostri, care a vorbit despre industria lemnului si a mobilei, protectia mediului, turismul si managementul public, tot atatea domenii care pot deveni marci ale judetului.
Catalin Popa si-a incheiat discursul exemplificand prin doua branduri care fac furori la Bucuresti, grupurile Romexterra si Benta, mai cunoscute decat judetul Mures.
Prefectul - nemultumit de comunicare
Urmatorii vorbitori au fost prefectul Ciprian Dobre, presedintele Consiliului Judetean, Lokodi Edita Emoke, si viceprimarul Csegzi Sandor, suplinitor al primarului Florea.
Prefectul Ciprian Dobre a subliniat faptul ca evenimentul"instiga la o dezbatere", mai ales ca una dintre marile probleme detectate in mediul de afaceri este lipsa de comunicare intre oamenii de afaceri.
Prefectul s-a declarat convins ca ma