Dacia Logan face furori in Belgia, tara pe care grupul Dacia-Renault n-a luat-o in considerare cind au fost analizate prioritatile de comercializare in Occident. Primele state vestice unde Logan urmeaza sa fie lansat oficial, in luna iunie, prin reteaua Renault, sint Franta, Germania, Spania si Italia.
Bruno Pollet, un afacerist belgian din Antwerp, a luat decizia de a achizitiona direct de la Colibasi un numar de 45 de masini Logan, pe care le-a vindut in numai doua zile.
Epuizarea rapida a contingentului si numeroasele cereri primite de patron l-au facut pe acesta sa-si ceara scuze, cumparind spatiu publicitar in cotidianul local “Gazet van Antwerpen”, fata de persoanele care n-au apucat sa achizitioneze autoturismul fabricat la Colibasi.
Pollet a promis ca, avind un contract direct cu producatorul roman, va aduce intr-un termen cit mai scurt un nou lot, de o suta de unitati. Varianta care s-a vindut ca piinea calda in Belgia a fost cea mai ieftina pentru Occident, 7.500 de euro, si dispune de dublu-airbag, servodirectie si ABS.
Exista informatii potrivit carora si in Germania au inceput sa se vinda Loganuri, fiind inmatriculate peste 30 de bucati.
Dacia Logan face furori in Belgia, tara pe care grupul Dacia-Renault n-a luat-o in considerare cind au fost analizate prioritatile de comercializare in Occident. Primele state vestice unde Logan urmeaza sa fie lansat oficial, in luna iunie, prin reteaua Renault, sint Franta, Germania, Spania si Italia.
Bruno Pollet, un afacerist belgian din Antwerp, a luat decizia de a achizitiona direct de la Colibasi un numar de 45 de masini Logan, pe care le-a vindut in numai doua zile.
Epuizarea rapida a contingentului si numeroasele cereri primite de patron l-au facut pe acesta sa-si ceara scuze, cumparind spatiu publicitar in cotidianul local “Gazet van Antwerpen”, fata de p