In cadrul unor discutii purtate in urma cu doua zile de catre subprefectul Florin Ungureanu, la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului (MTCT), a fost luata in discutie posibilitatea de a aduce la Iasi tramvaie de productie germana. Mai precis, aceste tramvaie ar ajunge la Iasi prin intermediul Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB). "Intentionez ca, prin intermediul MTCT, sa mijlocesc un posibil parteneriat intre RATB si RATP Iasi. La Bucuresti urmeaza sa soseasca mai multe tramvaie din Germania, la a doua mana, si poate voi reusi sa pun o pila ca o parte dintre aceste vehicule sa ajunga si la Iasi", a declarat, ieri, subprefectul Florin Ungureanu. Din anul 1998, Regia Autonoma de Transport Public nu a mai achizitionat nici un tramvai nou, iar cele folosite in prezent consuma o cantitate insemnata de energie electrica. Mai mult, costul de intretinere a tramvaielor iesene este foarte ridicat din cauza vechimii vehiculelor.
(T.L.)
In cadrul unor discutii purtate in urma cu doua zile de catre subprefectul Florin Ungureanu, la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului (MTCT), a fost luata in discutie posibilitatea de a aduce la Iasi tramvaie de productie germana. Mai precis, aceste tramvaie ar ajunge la Iasi prin intermediul Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB). "Intentionez ca, prin intermediul MTCT, sa mijlocesc un posibil parteneriat intre RATB si RATP Iasi. La Bucuresti urmeaza sa soseasca mai multe tramvaie din Germania, la a doua mana, si poate voi reusi sa pun o pila ca o parte dintre aceste vehicule sa ajunga si la Iasi", a declarat, ieri, subprefectul Florin Ungureanu. Din anul 1998, Regia Autonoma de Transport Public nu a mai achizitionat nici un tramvai nou, iar cele folosite in prezent consuma o cantitate insemnata de energie electrica. Mai mult, costul de intretinere a tramvaielor iesene est