Dacia Logan a batut marci precum Toyota, Renault, Opel si Citroën, cistigind titlul de „Masina Anului 2005“ in Serbia-Muntenegru. Juriul a tinut cont de raportul calitate-pret.
Cu un record absolut de 57 de puncte, Dacia Logan a devansat in aceasta competitie modele precum Toyota Prius, Ford Focus, Opel Astra, Citroën C4 si Renault Modus. Juriul, alcatuit din jurnalisti specializati in domeniul auto, a apreciat raportul pret-calitate al autovehiculului Dacia Logan, spatiul interior si adaptarea la piata locala.
Aflat la a treia editie, premiul a fost inminat lui Jean-Michel Sicre, director comercial international la Dacia.
Lider de piata
Logan a fost lansat in Serbia–Muntenegru in noiembrie 2004, modelul bucurindu-se de un debut comercial excelent pe piata. Pina in prezent, in Serbia-Muntenegru s-au vindut 1.081 de unitati, modelul Laureate Pack cu motorul de 1,6 litri fiind versiunea cea mai cautata. De cind a aparut pe piata sirbeasca, Dacia Logan este lider pe piata locala in segmentul vehiculelor importate.
Cota de piata a Daciei a cunoscut o evolutie importanta, de la 8,37% in decembrie 2004 pina la 14,29% in ianuarie 2005. In prezent, Logan-ul este comercializat in 13 tari: Romania, Bosnia, Ungaria, Macedonia, Cehia, Serbia-Muntenegru, Slovacia, Slovenia, Polonia, Turcia, Siria si Liban.
Expansiunea internationala a firmei va continua si in 2005, prin comercializarea Logan in nu mai putin de 35 de tari pina la sfirsitul anului.
Peste 50.000 de masini in citeva luni
De la lansarea sa comerciala in septembrie 2004, peste 50.000 de modele Dacia Logan au fost vindute si comandate in Romania si pentru export.
Logan a fost nominalizat, la sfirsitul anului trecut, pe linga inca noua modele de autoturisme, pentru participarea in finala competitiei pentru „masina anul