Compania de telecomunicatii Romtelecom a primit din partea Societatii Romane pentru Asigurarea Calitatii Certificatul de conformitate cu ISO 9001:2000 pentru "Instalarea si intretinerea de echipamente PABX si solutii integrate".
Documentul mentionat certifica faptul ca Romtelecom are implementat si mentine un Sistem de Management al Calitatii conform standardului ISO 9001:2000 (in vigoare). "Aceasta prima certificare in Romtelecom SA reflecta angajamentul managementului si al intregii organizatii de a furniza servicii si produse de cea mai buna calitate, folosind cele mai moderne tehnologii de comunicatii.
Certificarea ISO 9001:2000 a fost realizata de catre Societatea Romana pentru Asigurarea Calitatii (SRAC), liderul pietei nationale de certificare a sistemelor de management al calitatii si important partener al The International Certification Network (IQ Net)", a declarat directorul de Relatii Externe al Romtelecom, Dan Pazara.
Ca raspuns la evolutia pietei de telecomunicatii, Romtelecom SA intentioneaza continuarea demersurilor de certificare pentru mai multe activitati, in special dintre cele care au un impact direct asupra clientilor sai, dar si pentru cresterea eficientei interne. Compania de telecomunicatii Romtelecom a primit din partea Societatii Romane pentru Asigurarea Calitatii Certificatul de conformitate cu ISO 9001:2000 pentru "Instalarea si intretinerea de echipamente PABX si solutii integrate".
Documentul mentionat certifica faptul ca Romtelecom are implementat si mentine un Sistem de Management al Calitatii conform standardului ISO 9001:2000 (in vigoare). "Aceasta prima certificare in Romtelecom SA reflecta angajamentul managementului si al intregii organizatii de a furniza servicii si produse de cea mai buna calitate, folosind cele mai moderne tehnologii de comunicatii.
Certificarea ISO 9001:2000 a fost realizata