Atat reprezentantii Sony, cat si cei ai LG in Romania au estimari optimiste pentru vanzarile pe piata locala in acest an, cresterile anticipate variind intre 30 si 50
de procente.
2.000 de produse originale Sony intr-un nou magazin
Reteaua de magazine Sony Center estimeaza pentru 2005 un nivel al vanzarilor de aproximativ 15 milioane de euro, comparativ cu 12 milioane de euro in anul precedent, a declarat Nicolae Dumitrescu, directorul de vanzari al New Link, societatea care controleaza reteaua.
Datele financiare publicate pe site-ul Ministerului Finantelor indica pentru New Link o cifra de afaceri in 2003 de 321,2 miliarde de lei (9,67 milioane de euro) si un profit net de 11,5 miliarde de lei (circa 350.000 de euro). "La finele anului trecut, rezultatul brut s-a apropiat de 700.000 de euro", a adaugat Dumitrescu.
New Link a redeschis magazinul Sony Center din complexul comercial Unirea Shopping Center, care se intinde pe o suprafata de 210 metri patrati.
"Reamenajarea noii locatii a necesitat investitii de aproximativ 50.000 de euro, fara a include si fondul de marfa. Peste 2.000 de produse si accesorii marca Sony vor fi comercializate in noul magazin", a afirmat directorul de vanzari al New Link.
El a adaugat ca, in cadrul magazinului, va fi infiintat si un punct de receptie unde vor fi primite pentru lucrari de service produsele de dimensiuni reduse, din categoria reportofoane, camere foto si video, precum si walkman-uri.
Prezent la deschidere, seful reprezentantei Sony in Romania, Cristian Moanta, a afirmat ca anul 2004 a fost unul exceptional pentru compania japoneza. "Vanzarile Sony pe piata autohtona au avansat cu 12% din punct de vedere valoric", a spus Moanta, fara sa dea mai multe detalii. El a precizat ca principalul concurent pe piata autohtona este compania olandeza Philips.
New Link S