Ministerul Transporturilor va inventaria terenurile care au fost incredintate Agentiei Nationale pentru Locuinte (ANL), iar pentru cele care au fost lasate in paragina se vor cauta investitori privati, a spus ministrul delegat pentru lucrari publice si amenajarea teritoriului, Laszlo Borbely. "ANL trebuie sa inceteze sa mai fie jucator privilegiat pe piata imobiliara.
S-au dat multe terenuri acestei agentii in vederea construirii de locuinte sociale, dar numeroase proiecte nu s-au pus in practica. Proiectele unde ANL nu a reusit vor fi transferate catre mediul privat", a spus Borbely. El a dat ca exemplu cartierul Henri Coanda, in cazul caruia, din 2003, nu s-a clarificat situatia juridica a terenului, drept care proiectul este blocat.
"Am luat bob cu bob istoria acestui proiect, care este o megalomanie. Managementul a fost prost conceput si prost dus pina la o anumita faza", a apreciat oficialul.
Potrivit acestuia, valoarea tuturor locuintelor din Henri Coanda a fost estimata la 90 milioane de euro, in vreme ce costul utilitatilor se ridica la 128 milioane euro.
Ministerul Transporturilor va inventaria terenurile care au fost incredintate Agentiei Nationale pentru Locuinte (ANL), iar pentru cele care au fost lasate in paragina se vor cauta investitori privati, a spus ministrul delegat pentru lucrari publice si amenajarea teritoriului, Laszlo Borbely. "ANL trebuie sa inceteze sa mai fie jucator privilegiat pe piata imobiliara.
S-au dat multe terenuri acestei agentii in vederea construirii de locuinte sociale, dar numeroase proiecte nu s-au pus in practica. Proiectele unde ANL nu a reusit vor fi transferate catre mediul privat", a spus Borbely. El a dat ca exemplu cartierul Henri Coanda, in cazul caruia, din 2003, nu s-a clarificat situatia juridica a terenului, drept care proiectul este blocat.
"Am luat bob c