Patru inele, sapte litere, 25 de ani: Audi Tradition prezinta povestea de succes, unica in felul ei, a tractiunii integrale cu ocazia editiei a 17-a a "Techno Classica" de la Essen, eveniment ce are loc in perioada 7-10 aprilie 2005, in cadrul expozitiei “25 de ani de quattro”.
"Ur-quattro'' (quattro original) a fost noutatea Salonului Auto de la Geneva cu un sfert de secol in urma. Masina a insemnat aparitia unei legende, inceputul unei serii impresionante de succese in motorsport, dar si pe sosele, poveste care mai continua si in ziua de azi.
De la aparitia in 1980, peste 1,8 milioane de masini Audi cu tractiune integrala “quattro” au parasit linia de productie.
In fiecare an, colectionarii, restauratorii si pasionatii vin la Essen pentru o expozitie auto internationala, care marcheaza inceputul unui nou sezon pentru automobilele clasice. Anul acesta, fanii raliurilor, dar si cei ai masinilor Audi vor putea vedea o adevarata perla: in Hala 7 vor fi expuse "bijuteriile" care candva au fost pilotate de Michele Mouton, Stig Blomqvist, Hannu Mikkola si Walter Röhrl - toate scoase de la naftalina. Acestia sunt cei care au scris un capitol aparte in istoria raliurilor cu Audi quattro in anii '80, apogeul fiind atins prin cucerirea a patru titluri mondiale. Vor fi expuse mai mute modele de quattro.
Audi quattro, construit in 1981 (200 CP)
11.452 unitati din “Ur-quattro”, asa cum a fost cunoscuta masina, au fost construite intre 1980 si 1991.
Audi Rallye quattro, masina de Grupa 4, coupé, construita in 1981 (320 CP la 6.500 rpm)
In 1981, o data cu aparitia modelului quattro, Audi a revolutionat lumea raliurilor. Versiunea Rallye quattro si-a facut debutul in luna octombrie a anului 1981, la Raliul San Remo, cu echipajul Hannu Mikkola - Arne Hertz. In noiembrie 1981, cei doi au dus masina l