Compania Nestlé Romania lanseaza pe piata dulciurilor batonul JOEMIX, o combinatie inedita de ciocolata Nestlé si ingrediente crocante. JOEMIX intra pe segmentul gustari de ciocolata in format mic, mai putin exploatat in Romania, care, conform estimarilor companiei, a cumulat in anul 2004 aproximativ 650 de tone.
Potrivit estimarilor companiei Nestlé Romania, valoarea vanzarilor pe acest segment a fost, anul trecut, de 5,4 milioane de euro, dintr-un total de 150 de milioane de euro, cat a reprezentat in valoare piata dulciurilor din Romania. Sub sloganul "Gusturile nu se discuta, se mixeaza”, compania producatoare ii provoaca pe consumatori sa priveasca mixurile neconventional si sa trimita propriile combinatii de imagini si de cuvinte, participand la un concurs de creativitate. Concursul de creatie incepe la data de 21 martie 2005 si se incheie la data de 15 aprilie 2005 si este deschis tuturor jurnalistilor si fotoreporterilor, cetateni romani, cu varsta peste 18 ani, angajati ai institutiilor din presa scrisa si din agentiile de presa din Romania. Participantii vor trimite mixaje de cuvinte si propozitii si colaje de imagini fotografice impreuna cu numele, adresa, seria si numarul actului de identitate. Mixajele de cuvinte si colajele de imagini vor fi trimise pe suport de hartie. Creatiile pot contine combinatii de cuvinte, propozitii din titlurile sau textele materialelor de presa, respectiv combinatii de imagini fotografice, la alegere, originale, unice si cat mai surprinzatoare. Desemnarea castigatorilor va avea loc la data de 15 aprilie, de catre un juriu alcatuit din doi reprezentanti Nestlé Romania, doi reprezentanti mass-media si un fotograf profesionist.
Compania Nestlé Romania lanseaza pe piata dulciurilor batonul JOEMIX, o combinatie inedita de ciocolata Nestlé si ingrediente crocante. JOEMIX intra pe segmentul gustari de ciocolata in forma