Agentia avangardista de publicitate KesselsKramer face parte din clubul creativilor care nu doar spun ce e de facut, mai trec si la fapte. Cum poti sa fii creativ si dincolo de cartea de vizita, cititi in "Sufletul Comertului".
de ALEX ANGHEL, ANITA PANAIT TON. KesselsKramer binedispune clientii marcii Diesel printr-un spot muzical La mijlocul acestei luni, KesselsKramer a venit in Romania, raspunzand invitatiei shop-ului de creatie Cohn&Jansen si a partenerilor lor din comcom, adica Headvertinsing, Gavrila&Asociatii si Next/Cap. KesselsKramer a organizat pentru 32 de profesionisti din publicitatea locala un workshop numit "do together", ce are la baza brandul "do", dezvoltat de agentia olandeza. Spre deosebire de pseudoseminariile din piata de publicitate unde majoritatea invitatilor isi platesc dreptul de a tine un discurs plictisitor si lipsit de continut in fata a sute de persoane cu formatie la fel de eterogena, acesta a fost probabil unul dintre putinele reuniuni profesioniste, cu miza exclusiva pe educatie.Workshop-ul s-a dorit a fi un exercitiu de comunicare, creativitate, team building si strategie de brand. Cu aceeasi ocazie, KesselsKramer a mai prezentat o serie de studii de caz din portofoliu, interactionand cu audienta si raspunzand intrebarilor acesteia. "In portofoliul olandezilor se afla atat clienti internationali, precum Diesel (fashion brand din Italia), Absolut Vodka, Unilever, cat si branduri locale precum BEN Telecommunications (operator GSM), The Hans Briker Budget Hotel, REAAL Insurance si SNS Bank. Stilul de comunicare KesselsKramer este recunoscut prin originalitate, avangardism, ironie si o abordare inovativa. Agentia a publicat o serie de carti, organizeaza si proiecteaza expozitii si a produs un film documentar intitulat "The Other Final". Aceasta este povestea ultimelor doua echipe de fotbal din clasamentul FIFA - Bhutan s