Renault Trucks Romania se va concentra, in urmatorii ani, pe vanzarile de vehicule de capacitate medie, segment pentru care anticipeaza cea mai mare crestere, in conditiile in care infrastructura logistica a companiilor incepe sa se maturizeze in perspectiva aderarii la Uniunea Europeana, informeaza Mediafax.
"Vom acorda o atentie speciala modelelor din gama medie Mascot si Midlum pentru ca, pe masura ce firmele din Romania se dezvolta, este nevoie de diversificarea modalitatilor de transport.
In plus, restrictionarea accesului camioanelor grele in marile orase, precum si saturarea pietei de camioane grele vor contribui la dezvoltarea segmentului mediu", a declarat, ieri, directorul comercial al importatorului general pentru camioanele Renault, Constantin Sandu.
Potrivit importatorilor de camioane, pana in urma cu un an, piata romaneasca era atipica in comparatie cu pietele dezvoltate, unde gama medie este foarte bine reprezentata in raport cu segmentul camioanelor grele.
Vanzarile slabe pe segmentul mediu oglindesc nivelul redus de dezvoltare a infrastructurii logistice a firmelor. In tarile cu o economie dezvoltata, reteaua de filiale a companiilor este mai dezvoltata, acestea optand pentru vehiculele destinate transporturilor pe distante medii.
In Romania, companiile prefera sa realizeze circuite mari prin tara, cu camioane grele.
Renault Trucks Romania se va concentra, in urmatorii ani, pe vanzarile de vehicule de capacitate medie, segment pentru care anticipeaza cea mai mare crestere, in conditiile in care infrastructura logistica a companiilor incepe sa se maturizeze in perspectiva aderarii la Uniunea Europeana, informeaza Mediafax.
"Vom acorda o atentie speciala modelelor din gama medie Mascot si Midlum pentru ca, pe masura ce firmele din Romania se dezvolta, este nevoie de diversifica