Până în 15 aprilie se desfăşoară campania de selecţie a studenţilor din cele mai importante centre universitare din ţară, printre care şi Târgu Mureş, pentru “Şcoala de afaceri GSK”. Proiectul se desfăşoară pentru al treilea an consecutiv, oferind posibilitatea pentru studenţi de a participa la cursuri practice de Marketing, Finanţe, Comunicare, Resurse Umane, Producţie şi Dezvoltare Orgnizaţională sau Project Management. Cursurile se vor desfăşura în două sesiuni, în lunile iulie şi august, la Braşov. Pentru a se putea înscrie, studenţii trebuie să aibă media generală peste 8, scrisori de recomandare din partea a cel puţin 2 profesori, premii speciale în domeniul academic, să cunoască limba engleză şi să facă dovada implicării în proiecte derulate de facultate.
I.O.
Până în 15 aprilie se desfăşoară campania de selecţie a studenţilor din cele mai importante centre universitare din ţară, printre care şi Târgu Mureş, pentru “Şcoala de afaceri GSK”. Proiectul se desfăşoară pentru al treilea an consecutiv, oferind posibilitatea pentru studenţi de a participa la cursuri practice de Marketing, Finanţe, Comunicare, Resurse Umane, Producţie şi Dezvoltare Orgnizaţională sau Project Management. Cursurile se vor desfăşura în două sesiuni, în lunile iulie şi august, la Braşov. Pentru a se putea înscrie, studenţii trebuie să aibă media generală peste 8, scrisori de recomandare din partea a cel puţin 2 profesori, premii speciale în domeniul academic, să cunoască limba engleză şi să facă dovada implicării în proiecte derulate de facultate.
I.O.