Premiul AMPE, care este decernat anual cu incepere din 1969, este acordat la opt categorii distincte: cotidiene, reviste, radio, cinema, exterior, televiziune, Golden AMPE si Internet. Aceasta din urma categorie este cea la care campania pentru modelul Altea s-a dovedit cea mai inspirata, printre invinsele marcii de automobile numarandu-se Estée Lauder, Fox, Ministerul Apararii din Spania si Vodafone, pentru a-i enumera doar pe cei mai cunoscuti.
Campania de comunicare SEAT Altea destinata website-urilor a impresionat prin designul interactiv care a actionat precum un pivot pentru a atrage atentia celor care navigheaza pe Internet. Mergand pe ideea campaniei de lansare - "New Altea, cross the line" (Noul Altea, depaseste-ti limitele), varietatea de elemente folosite invita utilizatorii sa treaca intr-o noua era prin mai multe miscari ale masinii. O data trecuta granita, o fotografie a modelului Altea este dezvaluita alaturi de mesajul adresat direct vizitatorilor ce navigheaza pe website-ul marcii. Campania a fost orientata spre principalele portaluri Internet si a obtinut rezultate excelente in ceea ce priveste accesarile si rata de vizitare. Ceremonia de prezentare a celei de-a 36-a editii a Premiilor AMPE a avut loc la Madrid, cu participarea a peste 600 de profesionisti din domeniu, inclusiv reprezentantii agentiilor, ai firmelor care si-au facut publicitate si ai mediilor de comunicare si mass-media. Acest titlu mareste la opt numarul trofeelor cucerite de SEAT Altea - model care isi va sarbatori in curand primul an de la lansarea pe piata, distinctiile fiind acordate de experti dintr-un numar variat de domenii, de publicatii specializate in sectorul auto, precum si de cititorii mai multor reviste.
Opt premii pentru Altea in mai putin de un an
- Best Concept Car 2003, prezentat de Organizatia Europeana a Carosierilor;
- Red