Doamne fereste sa-i scape cuiva, invitat la vreun show tv, vreun nume de bautura, de mancare, de revista etc. Ramane cu Coca-Cola in gat, rostit pe jumatate. Sare ca ars moderatorul: "Nu, nu, Doamne fereste sa-i scape cuiva, invitat la vreun show tv, vreun nume de bautura, de mancare, de revista etc. Ramane cu Coca-Cola in gat, rostit pe jumatate. Sare ca ars moderatorul: "Nu, nu, opreste-te, nu facem reclama". Bun, unde-i lege, nu-i tocmeala. Urmarile sunt insa ridicole. Au ajuns unii sa vorbeasca precum Akaki Akakievici, care dorea sa i se faca o manta si nu izbutea sa spuna decat ceva de felul lui "din asta sa-mi faci asta". Sa trecem. Lucrurile sunt limpezi. Nu esti sponsor, nu trebuie sa ti se auda numele. Dar de scris se poate? M-am intrebat, impreuna cu alti telespectatori, vazand cum apare "Spitalul Universitar", scris cu litere de o schioapa, adica asa cum este in realitate, pe frontispiciul cunoscutei institutii, vizitata din cand in cand in telenovela noastra "Numai iubirea". Asta nu o fi "publicitate"? Se intra acolo ca pe mosia personala. Cine vrea, daca are o cunostinta printre felceri, poate sa interneze pe oricine ii sta in cale, ba poate sa duca "subiectul" direct la "nebuni", aripa cu rezerve de lux, unde nu te stie nici vantul, nici pamantul si nu trece picior de doctor. Stiu ei ce stiu Sebastian si Andreea atunci cand o arunca pe Alina intr-o camera cu geamuri care nu se pot manevra decat pe dinafara, pentru ca animalul din cusca sa nu poata sa iasa, ci doar sa dea frumos in cadru cand striga "Ajutor, ajutor" si nimeni nu aude in ditamai spitalul. Mai mult ca sigur ca medicii Spitalului Universitar, oameni prea ocupati, nu si-au pierdut vremea privind telenovela noastra, drept care nu au avut cum sa ia in seama "publicitatea".