Incepand cu aceasta luna, compania MOL va trece la redecorarea si modernizarea celor 59 de benzinarii preluate de la Shell. Aceasta actiune va fi precedata de o perioada de trei saptamani in care benzinariile vor fi evaluate.
Plecand de la aceasta evaluare tehnica, statiile vor fi impartite in doua categorii: cele care trebuie reconstruite si cele care trebuie doar redecorate (prin inlocuirea elementelor de branding astfel incat sa se conformeze standardelor MOL).
Programul de redecorare si modernizare se va incheia la sfarsitul lunii septembrie, in paralel cu stabilirea structurii organizationale a noii companii integrate.
Prin integrarea retelei Shell, MOL intentioneaza sa-si dubleze volumul de vanzari cu amanuntul. Cardurile EuroShell detinute de clientii din Romania nu vor mai fi acceptate decat pentru o perioda limitata, de sase luni. Ele vor fi inlocuite apoi de cardurile de combustibili MOL Gold si MOL Silver, acceptate nu doar in intreaga retea MOL din Romania, dar si in Ungaria.
Clientii care calatoresc mai departe pot folosi cardurile co-branded de combustibili MOL-DKV, care sunt acceptate in intreaga Europa. Pe de alta parte, cardurile EuroShell detinute de clienti straini vor fi acceptate in intreaga retea MOL Romania si dupa trecerea celor sase luni.
Pana in septembrie 2005, detinatorii de carduri Shell Smart pot continua sa adune puncte pe care sa le utilizeze ca si pana acum la benzinariile Shell. In paralel, ei vor putea trece la programul de loialitate care va fi lansat de MOL, in cadrul caruia toti clientii vor gasi mai multe noutati atragatoare.
Incepand cu aceasta luna, compania MOL va trece la redecorarea si modernizarea celor 59 de benzinarii preluate de la Shell. Aceasta actiune va fi precedata de o perioada de trei saptamani in care benzinariile vor fi evaluate.
Plecan