Hiclenia naţională Ca fost cursant al cîtorva triaining- uri de vînzări (unde mi s-au predat numai minciuni) şi ca fost "om de asigurări" (unde m-am "dumirit", ca ţăranii anilor '50), pot să vă asigur (...) că pe un cumpărător îl interesează două lucruri, şi numai ele: ce ştie să facă produsul şi cît costă. Restul e tăcere ("mulţumesc, vă voi contacta eu" etc.). Şi dacă e de vîndut România, hai să vedem ce ştie să facă şi cît costă, săraca. Ştie să facă mîncare bună şi ieftină; vinuri la fel; ştie să vorbească limbi străine, sau măcar engleza; ştie să fie şi foarte "gazdă" de multe ori; dansează bine şi n-a uitat să rîdă cu gura pînă la urechi, ceea ce nu găsiţi la concurenţă; e foarte curioasă şi vorbăreaţă; nu vă uitaţi că e cam urîţică la inter faţă, că pentru cine are răbdare cu ea îi arată frumuseţi cum n-aţi visat şi care nu costă nimic, numai s-aveţi maşină bună! E adevărat că produsul are şi nişte mici neajunsuri, că de asta e la un asemenea preţ: e un pic jegoasă, în comparaţie cu produsele similare de pe piaţă; pe cap are "chiriaşi" care s-ar putea să vă displacă, mai multe specii, din păcate, "vameşi" e una, "lideri de sindicat" sînt cei vărgaţi, "birocraţi" sînt cei mici şi roşii, "guvernanţi" sînt cei mari, care se văd cu ochiul liber. Prin alte părţi mai dosnice puteţi da peste alte soiuri, de diferite culori, predomină negrul; aceştia sînt foarte activi noaptea. Există însă şi spray-uri foarte bune pe care vi le putem recomanda, le găsiţi bine reprezentate pe Internet, sub denumirea generică de "ONG" (un acronim local, deosebit de eficace: uneori e de ajuns simpla lui menţionare). Să vă pun pe fax? Ce să vă pun pe fax, nu prea am materiale, că se lucrează în regim de austeritate, şi domnul administrator a început economiile cu publicitatea, "mai terminaţi-vă cu prostiile!", ne-a zis. Să vin la dumneavoastră cu ce am? Să ştiţi că ajung în trei-pa