Primarul municipiului Bistrita este un personaj desprins parca dintr-o schita scrisa de I. L. Caragiale: are un discurs jalnic, poarta costume ieftine si prafuite si atrage ca un magnet barfele ori de cate ori isi scoate capul in lume, la diferite evenimente si manifestari. Vorba aceea: e ca patrunjelul in supa.
Nici nu strica, nici nu face bine. In spatele acestei imagini de Farfuridi modern se ascunde o umbra de inteligenta, pe care edilul o exploateaza din plin pentru a-si asigura linistea atat de mult ravnita.
Saptamanalul nostru va prezenta in cele ce urmeaza practicile marsave ale primarului Vasile Moldovan, care, pe parcursul anului 2004, a impartit cu generozitate publicitate din bani publici de nu mai putin de un miliard de lei! Pentru ce credeti? Pentru linistea proprie!
MIHNEA ROSENBERG
L-am asemuit pe Vasile Moldovan cu personajul Farfuridi din mai multe motive, pe care, suntem convinsi, cititorii GAZETEI le vor sesiza in cele ce urmeaza. Avem de asemenea convingerea ca acelasi simt fin il va avea si Moldovan, un om extrem de abil cand vine vorba despre propria imagine in comunitate.
Daca vine vorba despre primarul Bistritei, lucrurile pot fi explicate pe scurt in felul urmator: nu conteaza ambalajul, ci continutul.
A fost odata…
Vom porni acest material de la acuzele aduse de Alianta D.A. si, in special de premierul Calin Popescu-Tariceanu, care au aratat cu degetul spre fosta putere spunand ca PSD a cumparat o parte a presei cu bani de la buget. Materialele publicate de catre cotidianul “Evenimentul zilei” au aratat ca, de fapt, cam asa a si fost.
Dar, cand vorbim de presa nationala, zerourile sunt mai multe, iar leul paleste in fata monedei euro sau dolarului. Noi vrem sa demostram ca si in sanul Aliantei D.A., mai precis in ograda PD-ista a primarului Vasile Moldo