Decesul Suveranului Pontif a fost cel mai mediatizat eveniment din ultimii ani
Moartea Papei Ioan Paul al II-lea a fost cel mai mediatizat eveniment din ultimii ani, numarul de stiri pe aceasta tema aparute pe Internet fiind de zece ori mai mare decit cel al relatarilor consacrate realegerii in functie a presedintelui american George W. Bush, relateaza Associated Press. Paul J.J.
Payack, presedintele serviciului de monitorizare Global Language Monitor, este de parere ca aceasta diferenta reflecta uriasa influenta de care s-a bucurat liderul Bisericii Catolice.
Serviciul "Global Language Monitor", care scaneaza Internetul prin utilizarea unor cuvinte-cheie sau fraze, a descoperit 35.000 de articole noi in cele 24 de ore ce au urmat mortii Suveranului Pontif.
Numarul articolelor dedicate Papei intrece de departe cele 3.500 de materiale aparute in ziua de dupa alegerea presedintelui George W. Bush, dar si de cele doar 1.000 de articole despre moartea
fostului presedinte Ronald Reagan, anul trecut. Numaratoarea include articolele publicate pe diverse site-uri de Internet, precum si in ziare si trasncripturile stirilor de televiziune.
Serviciul de scanare a monitorizat circa 3.000 de ziare si 1.000 de televiziuni. "A intrat in istorie, probabil mai mult decit orice alt papa din vremurile contemporane.
Datorita numeroaselor sale calatorii, Papa a devenit cunoscut in foarte multe tari", a explicat Payack.
Vaticanul, cel mai scump platou de filmare
Proprietarii teraselor cu vedere spre Vatican au batrinetea asigurata.
De acum o saptamina, cind sanatatea Papei Ioan Paul al II-lea s-a agravat, televiziunile din intreaga lume au declansat un adevarat razboi pentru a acapara terasele Romei cu cea mai buna panorama spre Bazilica Sfintul Petru, cu vedere nu doar spre