Dupa uzina de la Pitesti, modelul Logan este produs, cu incepere de ieri, si la uzina din Rusia a constructorului francez Renault. La finalul unei investitii de 230 milioane euro, grupul francez a finalizat fabrica in care va fi produs modelul Logan, masina ce va fi comercializata pe piata din Rusia sub marca Renault.
Pentru inceput, uzina va produce 60.000 de unitati anual, care vor merge pe piata rusa, cu incepere din vara anului acesta. Prin deschiderea fabricii din Rusia, grupul francez isi continua politica de implementare a modelului Logan.
Produsa la Pitesti din cursul anului trecut, masina va fi asamblata, pe langa Rusia, si in Maroc si Columbia in 2005, in Iran din 2006, precum si India din 2007.
Componentele sunt realizate in Rusia, dar si la alte locatii Renault, cum ar fi cea de la Pitesti. De aici, piesele sunt livrate cu ajutorul camioanelor la unitatea moscovita. Fabrica din Moscova va realiza 12 masini pe ora, la un pret intre 6.150 si 9.230 de euro.
Dupa uzina de la Pitesti, modelul Logan este produs, cu incepere de ieri, si la uzina din Rusia a constructorului francez Renault. La finalul unei investitii de 230 milioane euro, grupul francez a finalizat fabrica in care va fi produs modelul Logan, masina ce va fi comercializata pe piata din Rusia sub marca Renault.
Pentru inceput, uzina va produce 60.000 de unitati anual, care vor merge pe piata rusa, cu incepere din vara anului acesta. Prin deschiderea fabricii din Rusia, grupul francez isi continua politica de implementare a modelului Logan.
Produsa la Pitesti din cursul anului trecut, masina va fi asamblata, pe langa Rusia, si in Maroc si Columbia in 2005, in Iran din 2006, precum si India din 2007.
Componentele sunt realizate in Rusia, dar si la alte locatii Renault, cum ar fi cea de la Pitesti. De aici, piesele sunt livrat