Zilele acestea, inca actionarul majoritar la ARO, John Perez se afla in vizita la Campulung. Cu acest prilej a avut o serie de intalniri si discutii la Primaria Campulung si la sediul AVAS din Bucuresti.
John Perez a discutat cu vicepresedintele AVAS pe probleme de postprivatizare, solicitandu-i amanarea indeplinirii unor clauze ale contractului de privatizare a ARO, ce aveau ca termen-limita data de 31 martie. Si inca nu e totul, John Perez solicita AVAS modificarea acestor clauze. Asadar, nu doar noi amanari, ci si renegocierea clauzelor contractului de privatizare.
Se pare ca tupeul lui Perez nu mai are limite. La fel, nici naivitatea autoritatilor romane, care se lasa "imbrobodite" de promisiunile unui personaj cel putin controversat, care timp de un an de zile nu a adus la ARO pentru capital de lucru nici macar un leu. Ceea ce ar trebui sa le spuna totul autoritatilor romane despre "investitorul strategic" John Perez.
Iata si noile promisini ale lui Perez facute AVAS. Acesta doreste continuarea proiectului ARO si, in acest sens, sustine ca are suficiente comenzi din America de Nord si de Sud. Totodata John Perez mai sustine ca in conturile Raiffeisen Pitesti s-ar afla suma de 1,5 milioane USD, destinata platii restante la utilitati, curent electric si gaze naturale.
Mai mult, John Perez si noul director general ARO, Aurelian Nicolae, s-au laudat ca in luna aprilie vor produce 50 de autovehicule ARO pentru export. Adica aproape jumatate din productia anului trecut.
Nimeni insa nu si-a pus problema capitalului de lucru necesar pentru producrea celor 50 de masini ARO! Intalnirii si discutiilor de la AVAS le-au urmat intalnirea de la Primaria Campulung in cursul careia primarul municipiului, Calin Andrei, i-a prezentat lui John Perez solicitarea unor oameni de afaceri din zona interesati de realizarea unui