Teoretic, totul e foarte simplu sau pare simplu, mai ales daca esti doar un spectator: stabilesti un buget, alegi un domeniu cu vizibilitate si niste oameni capabili care sa se ocupe de indeplinirea proiectului. Nu de alta, dar, pana la urma, de ce altceva, in afara de cele enumerate mai sus, are nevoie o companie pentru a-si dovedi actiunile de bun cetatean al comunitatii? "De nimic", ne gandeam noi ca ar fi raspunsul corect, dar aceasta numai pana cand am avut ocazia de a avea o discutie, nu foarte lunga, dar consistenta cu echipa de "suport" a programului "Connex pentru viitor". In scurt timp, ne-am convins ca fara inventivitate, inteligenta, creativitate, rabdare si disponibilitatea pentru un program prelungit a unei echipe cu umor, sunt putine sanse sa conturezi un proiect care sa atraga cu usurinta atentia. Si care sa si consolideze imaginea companiei.
Datele tehnice
Daca ar fi sa enumeram sec informatiile despre program, atunci informatiile cheie sunt acelea ca Mobifon s-a angajat sa aloce, pe parcursul urmatorilor 3 ani, cate un cent la fiecare zece convorbiri in reteaua Connex pentru sprijinirea a trei domenii: "Invatamantul romanesc", "Restaurarea monumentelor romanesti" si "O Romanie mai curata".
Desigur, alegerea nu a fost facuta la intamplare: studiile de piata efectuate de Connex au identificat trei domenii importante, din perspectiva clientilor sai si a romanilor, in general, pentru implicarea Connex in comunitate. Iar acestea au fost invatamantul, cultura si educatia.
Programul "Connex pentru viitor" a debutat cu o campanie in care clientii au fost invitati sa isi exprime optiunea asupra unuia dintre cele 3 domenii. In acelasi timp, au fost invitate si organizatiile nonguvernamentale, alte grupuri si persoane interesate, sa trimita propuneri de proiecte.
Decizia
Comisia de Evaluare