Ambuteiaje, claxoane nervoase, injuraturi, rabdare intinsa la maxim. E limpede ca a inceput programul de reabilitare a strazilor din Capitala. Din nefericire, cele mai multe lucrari se efectueaza in Ambuteiaje, claxoane nervoase, injuraturi, rabdare intinsa la maxim. E limpede ca a inceput programul de reabilitare a strazilor din Capitala. Din nefericire, cele mai multe lucrari se efectueaza in timpul zilei si la ore de varf. Ieri, in Piata Presei, trebuia sa pierzi trei sferturi de ora doar ca sa treci de intersectie. Utilajele functionau cinci minute si stateau pe dreapta o jumatate de ora. Cum in aceiasi zi s-a deschis si Targul National de Turism la Romexpo, bulevardele din zona pareau o imensa parcare. Nici o masina nu putea sa inainteze. Un muncitor de la o firma de asfaltare facea in ciuda soferilor, si asa cu nervii la pamant, incercand sa dirijeze circulatia. in strainatate, astfel de lucrari se efectueaza numai noaptea, cand nu exista trafic. De la Primaria Capitalei ni s-a spus ca in Bucuresti se lucreaza atat noaptea cat si ziua. "Cate milioane de locuitori exista in Bucuresti, atatea propuneri avem. Daca se fac lucrari noaptea, ne confruntam cu plangerile locatarilor din zona, pentru ca e zgomot. Daca se face asfaltarea ziua, primim plangeri de la soferi. Oricum, nu putem impune firmelor sa faca lucrarile noaptea, pentru ca asta duce la costuri suplimentare. Patronii ar trebui sa plateasca muncitorilor sporul de noapte, de 20 la suta. In unele zone, e nevoie de echipament special, reflectoare spre exemplu, pentru ca sunt retelele de apa, de gaz sau de curent electric, de care trebuie sa avem grija", ne-a declarat Gheorghe Udriste, directorul Directiei de Transporturi, Drumuri si Siguranta Circulatiei din cadrul Primariei Capitalei.