Conferintele Olimpiadelor Comunicarii ne-au adus anul acesta prezentari din partea elitelor industriei de comunicare de la noi. Si cu bune, si cu rele, fiindca altfel nu s-ar fi putut, am avut ocazia sa vedem lucrari noi, precum si making-off-ul unor lucrari mai vechi. Important este ca de castigat a avut publicul tanar de la noi, care a inteles si aplaudat piesele valoroase ale industriei. de ALEX ANGHEL INSPIRATIE. Imaginea desprinsa din realitate bate efectele speciale. Un vizual care merge direct la tinta In prima zi de conferinte am avut parte de trei seminarii cu teme ofertante: "Povestea din spatele unor campanii memorabile", "Cum sa intru in mintea consumatorului?" si "Creativitatea care vinde".
In ceea ce priveste primul seminar, ne-am oprit atentia asupra prezentarii lui Andrei Cohn, director de creatie Cohn & Jansen, care ne-a descris campania realizata anul acesta pentru Gala Societatii Civile. Eficienta campaniei vorbeste de la sine prin acoperirea media de care a avut parte.
ANALIZA. Sa aruncam o privire asupra campaniei, pe care o vedem cu sanse mari pe podiumul festivalurilor Adâor si AdPrint. Cum sa iesi din anonimat, cum sa obtii o sponsorizare, cum sa devii dintr-un ONG necunoscut unul reprezentativ? Gala Societatii Civile este evenimentul care-si asuma aceasta misiune. Cam acestea au fost coordonatele pe care agentia a trebuit sa le urmeze in realizarea conceptului creativ. Daca pana acum, covorul rosu era o dimensiune a elitelor, adesea asociata snobismului, Cohn & Jansen a demonstrat contrariul. Gala Societatii Civile este evenimentul anual de recunoastere a excelentei in domeniul activismului social, a oamenilor care fac lucruri interesante si merita sa fie premiati si tratati ca atare. Covorul rosu nu este numai pentru Premiile Oscar si pentru sefii de stat, ci si pentru sectorul nonguvernamental. Printurile: "Liftul", "A